måndag, april 17, 2017

Bloggen ska leva igen!

Ja! Nu ska jag träna igen och då ska bloggen få leva igen :)

Dagens träning bestod av 1000 meter bröstsim samt 30 minuter powerwalk
Och 4,2 km på cykeln :)

Nu jäklar ska jag i form igen.
Första två målen är att ta mig runt Göteborgsvarvet under 3 timmar.  Och att gå ner och väga under 80 kg till 1:a juni. Det vill säga 7,7 kg ska bort!
Varvet under 3 timmar låter väl superlätt för de flesta men jag kämpar verkligen nu. Det går så sakta att springa när jag väger så mycket. Lufsar runt i 8-min tempo.
Men nu ska det bli ändring.
Planen är allsidig varierad träning och bra kost!
I Skövde på 6-timmars passerade jag halvmaran på 3,18 så jag vet att jag grejar distansen. Måste bara jobba på farten.
Men det kommer!
Nu är jag positiv och har bra känsla och tydliga mål! Jag ska klara det!

Inga kommentarer: